Wednesday, March 28, 2012

kU baHaGiA!!


dah macam tajuk lagu dah..tapi tak kisahlah.yg penting sekarang ni AKU SANGAT BAHAGIA!!! sebab final exam dah habis!!! dah rasa macam dunia ni aku je yg punye.*over gilerrr.hewhewhew. walaupun aku tak berape yakin dengan practical exam aku semalam, *sbb examiner psycho nk mampos =,= tapi aku sangat3333 lar bernasib baik hari ni sbb dapat examiner yg gilerrrrr coolioooo~tapi dalam cool2 diorang pun aku still menggelabah time buat tu.sampaikan en. faiz tegur aku suruh bertenang.tapi se-cooliooo mane pun examiner aku tu,aku tak sure aku blh dpt markah yg tinggi sbb aku tahu ape yg aku buat ada yg tak kene.so,sekarang ni aku hanya mampu berdoa agar keajaiban berlaku bila result keluar bulan 5 nanti.*macam lar aku ni kaki sejadah Tuhan nak tolong sangat.huhu..k.aku main2 je..tapi time dalam bilik kuarantin tu memang bising habis.*time last2 tu lar.yg turn awal2 tu senyap je sbb cuak sgt.bila dh lama sikit jd naik bosan..last payyyyyperrrrrrr~last payyyyyyperrrrrr~yg tu je kitorg dok melalak dalam bilik kuarantin.tapi bila dah nak dekat dengan turn baru lar gelabah boobs nak ingat cara nak set up machine lar positioning patient lar nak ikat2 bagai.lepas tu baru reti nak senyap.*neves punye pasal semua orang dah macam iceberg.beku dok diam tak berkutik.hahaha...anyway,so far so good.semua berjalan lancar~ dan selepas ini masa untuk berjimbaaa!!!!!hahahahha...layan muvie sampai pagi.tak nak tido pun boleh.nak bangun lambat pun boleh.dah tak payah nak risau pasal lambat pergi kelas ke lambat nak masuk dewan peperiksaan ke hape.line clear!..


aku rasa dah cukup kot aku mengarut meraban kali ni.aku penat dan perlukan rehat.so,i got to go.daa~