Monday, March 05, 2012

keLeGaaN yg cEpat...

mcm mana org rasa lega lepas kentut..
mcm tu lah yg aku rasa sekarang...


hari ni merupakan titik permulaan hari2 kelegaan sementara aku..
nak tau kenapa sementara???
sebab aku punye last esaimen n test was DONE!!!so boleh lar aku nak meronggeng kejap.huhu..
still tak jawab lagi??oh..kenapa sementara ye..
sebab sekarang ni aku sedang berada dalam keadaan kritikal which is sekarang ni aku tengah study week..
study week tu ape???
study week tu sejenis hidupan yg hidup di dalam air..
ok.aku tpu je..study week tu ialah masa yg diperuntukkan untuk siswa siswi menelaah pelajaran dan menjawab soalan2 past years serta melakukan persediaan terakhir sebelum menduduki final exam yg akan bermula pada 12/03/2012 yg mana masa yg diperuntukkan itu hanyalah selama seminggu untuk semua subjek yg ktorg ambik..
so,thats why lar sementara sebab nanti aku kena berdepan dengan final pulak..
btw,wish me luck yoo..

rasanya sampai situ lar dulu.daa~

3 comments:

afiqah cloudy said...

atb~

Anonymous said...

baru aku tahu study week tu sjenis hidupan air~ haha...

gee said said...

peah:thanx syg~
ana:dalam national geographic ade.xkn ko xtgk kot.hhoho~