Thursday, March 22, 2012

rEsult SPM ku,nIteMare ku

sekarang semua orang dok sebok2 bukak cerita pasal result SPM yg hangat2 tahi ayam yg baru keluar tu..dan aku termasuk lar dalam golongan mereka2 itu..hehehe..tapi since aku sedang sebok dengan final,so takde lar aku nak jadi mami jarum sangat kan dok bergosip sana sini pasal ranking sekolah2 ni..tapi ada jugak lar aku menumpang sekaki dua pasang2 telinga je.huhuhu..macam biasa lar orang akan sebok nak tau sekolah mana yg top ranking tu..biasanya sekolah yg femes+malatoppssss lar macam SASER,SSP,SMSS,SAS,STAR,STF,TKC dan yg seangkatan dengannya lar.sekolah bebudak pandai~alamaklum lerr sekolah bebudak sains~*nada perli disitu.hahahaha..dalam group aku kat fb ada lar makhluk Tuhan yg paling seksi bagi benda alah ni...


  

tapi kesahihannya tidak dapat dikenal pasti..jadi sila tunggu yg rasmi seminggu dari sekarang.sekian harap maklum*rasa macam nak lempang orang tak??.huhuhu..anyway,to all SPM 2011 candidates,i congratulate all of you..tak kira lar result korang gempak+malatoppsss bagai nak  rak pun atau result korang teruk macam longkang pun..semua tu hanyalah syarat untuk korang masuk universiti je.tak semestinya SPM korang tak hebat,kat universiti nanti pun korang tak hebat.rezeki masing2..yg penting usaha yer :D

ok lar.mintak diri dulu.daa~

No comments: