Thursday, March 01, 2012

0ncE in 4 yEarS :)


memang detik bersejarah dalam hidup aku untuk semester 2 di puncak alam ni..eventho lambat sikit;plus minus 12 hours aku buat entri ni tp still ok lar untuk story-mory kan ape yg jd kat aku.huhu..
the above date on wednesday for year 2012.and hari rabu merupakan hari yg paling aku tak suka untuk semester 2 ni sebab hari rabu ada pt pro..which is yg aku dah cerita dalam entri sebelum ni yg tersangat2 lar azabnya..tp walau bagaimanapun aku tetap hadir ke kelas tersebut eventho with not my fully heart..mula2 tu memang ada lar idea jahat taknak pegi kelas tu..tp memandangkan hari tu kelas last untuk semester 2 ni aku pegi jugak.aku pun nk dengar jugak ape amanat terakhir puan hajah sebelum dia lepaskan ktorg dari 'azab' dia.huhu...and bila aku sampai kat lecture hall,as expected,boys tak sorg pun nampak bulu hidung.punya lar semangat puan hajah nak buat kelas last tu sampaikan beriya suruh call bebudak laki suruh turun sekarang.tak kira lar korg tak mandi lagi ke,baru bangun tido ke,tengah breakfast ke hape..arahan mandatori puan hajah:"kamu call diorg suruh turun sekarang jugak!!"..woo woo woo.lek2 ar puan hajah.jgn jd incredible hulk lak pagi2 ni.seram~sape yg dtg lambat tu naseb ar kene bambu kan.hikhik..dan ayat puan hajah yg paling aku suka...."..kelas last untuk sem ni.."jyeahhh!!!mcm tak percaya je tp itulah yg aku idam2kan selama ni.hikhik..

after that kelas CTU..mcm cuak jugak lar sebab kene buat hafazan.tp bila dah revise balik mcm dah ada confident lar sikit.hoho...dan yg paling tak leh bla ustaz ah.boleh pulak time klas last ni lar baru dia nak buka topeng dia..ustaz memang lawak habis ah.penat aku nak gelak.naseb baik tak hilang yassin yg aku hafal.hoho..quote ustaz untuk hari tu;"satu point tu kamu mesti hurai 7 8 baris.ikut suka la kamu nak chong lagu mana pun asalkan cukup 7 8 baris"...huiii..banyak tu,bukan sikit..takpe2.saya try mengarut-maraban 7 8 baris time final t.ustaz jgn risau eh.hoho~...dan CTU jugak merupakan kelas last untuk semester 2 ni...

the last one for my class that day was BEL..hari tu madam masuk agak punctual la.tak macam selalu:lambat 30 minit..ktorg buat exercise reading je.bincang2,balik.BEL memang subjek yg aku suka sbb boleh balik awal.hoho..mula2 tu madam ingat nak bagi carry mark ktorg.tp disebabkan dia lupa nak bawak n ada dalam keretanya yg 'cantik dan kemas',ktorg decide taknak tau lagi.plus,bukan semua pun dah ada.just reading n listening je.writing dia tak habis tanda lagi..selamat~and the most important thing was.."okay.this is our last class.so, no class for tomorrow",said madam..which is thats mean that is the last class for BEL for this sem!!hoyeaahhhh~~

dengan berakhirnya minggu ni,maka bermulalah study week aku which is means dah nak final.so tak boleh main2 dah.fokus3.aku nak naikkan pointer aku untuk semester 2 ni..tp bila dok belajar math dalam kelas anp td dgn en razif,aku rasa mcm aku nk sampai kat target aku tu sgt susah-berliku-licin-berbahaya jalannya =,=" rasa mcm nk give up pn ada.tp bila fikir2 balik belum cuba belum tau..eventho aku tau aku punya carry mark tak berapa nak selamat,tp rasanya boleh lagi kot aku nak pulun final ni.fufufufu~~

rasanya sampai sini dulu lah.ada keje nak buat.daa~ 

No comments: