Thursday, March 22, 2012

dUgaAn ke tAndaS...

hari ni aku sangat*takde lar sangat gembira sebab hari ni last paper teori final exam aku!!!tapi still ada practical exam.so takde maknenya nak heaven2 sangat.huhuhu..kalau ikutkan dah lama program berjimba aku start.tp memandangkan mentor aku,puan ida hasni dah rindu sangat nak jumpa aku,so aku pun dengan baik hatinya menunggu beliau.hahahaha *ada jugak yg makan kasut japgi.huhuhu then aku ada meeting pulak dgn encik razif.beliau nak bagitahu pasal modul2 untuk program SMSS #SkuadMentorSekolahSihat..main2 dengan bebudak sekolah rendah tuuu~~~macam tak caya je aku boleh main dengan budak2.hahahaha..kita tunggu dan lihat je keputusannya macam mana nanti.hoho~

tapi hari aku yg indah lagi berseri tu rosak gara2 toilet..kenapa???meh sini aku cerita..ceritanya bermula begini...

aku dengan kawan2 aku baru habis meeting dengan encik razif..then rasa macam nak PU sebab dah lama sangat kene kuarantin dalam bilik ber-aircond.PU tu ape??pass urine a.k.a kencing.then ktorg cari lar tandas...jumpa tandas yg pertama..

NO ENTRY!!!


sekali rosak derr..cari tandas lain.*puncak alam banyak tandas ^_^ elok je nak masuk ada aci keluar..

"tandas cuci.pergi atas"

ktorg dah...eeerrrggghhhhh!!!tapi dalam tak rela tu pun pergi jugak.kang tak pasal2 ada yg terkucil kat situ.huhuhu...naik je tengok ada board kuning.mmg dah hampa habis ah.tapi mlas cari lain punya pasal,kawan aku tanya jugak

"mak cik,boleh masuk tak?"
"boleh.masuklah",jawab makcik tu

time tu bersyukur gilerrr kot.rasa macam nak je sujud syukur kat situ.*ok.aku tipu.huhuhuhu... lepas tu memang rasa lega tak hengat lar.hahahahaha

No comments: