Tuesday, February 28, 2012

pt p0roRo @ pt pRo

okay...rasanya dah berkurun lama kot aku tak jenguk2 blog aku ni..maklum ler org sibuk..bukan saje2 sibukkan diri tp terpaksa demi lulus subjek pt pro or nama betul dia PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN PHYSIOTHERAPY..subjek ni mmg buat aku pro habis lar untuk buat sesuatu kerja dalam keadaan penuh tekanan ekoran perlu disiapkan dalam sekelip mata.tp dalam masa yang sama kerja tu kene dilaksanakan se-perfect yang mungkin..huuuu..sgt azab rasanya..takde azab yang lagi dahsyat kat dunia ni selain azab menyiapkan keje pt pro tu..kalau time awal2 sem dulu boleh lagi lar nak chill2,lek2 lu kan.bagi hari ni nak kene hantar esok pun no hal lagi.masih boleh diterima kewarasan akal aku..tp kalau dah nak dekat final pun macam tu jugak memang saje nk bunuh ktorg lar tu..dah lar ape yang dihantar tu di-REJECT bulat2,petak2 n segala bentuk lar.kene start dari zero balik..pt pro ni memang suke buat aku tak tido malam..kalau aku tak dapat A++++ untuk subjek ni aku tak tau nak cakap ape dah..gara2 esaimen pt pro jugak lar aku hampir2 ponteng kelas BEL.tp nasib baik kelas BEL batal..haisy..dan td dah setel keje2 pt pro tu.rasa macam bahu aku sangat ringan daripada memikul beban yang sangat berat.boleh jadi abnormal posture aku dibuatnya.huhu..harap2 dah takde lar lepas ni.kalau ada jugak aku nak koma sehari.hoho..

ni lar keadaan time2 kritikal tadi.dah lar panas.habis basah baju aku dibuatnya.kalau perah baju aku tu boleh hidang bagi orang minum untuk 30 org kot.huhu...

ila yg tengah khusyuk dok edit essay..ainul dah g dreamland.hoho

wani dgn style sendiri utk siapkan keje :)

aku dok edit power point :))

sampai situ jelah dulu.aku nak buat esaimen yang last untuk sem ni lak.hari jumaat kene hantar.huhu..daa~

No comments: