Tuesday, February 07, 2012

perlukan perhatian..

awak kenapa?...saya sakit...
sakit ape?...demam,sakit tekak,batuk,selsema,sakit kepala..
dah makan ubat?...belum..
dah makan?...belum..
kenapa tak makan lagi?...tak larat nak turun g beli makanan..
panas tak?...panas sangat..
nak mandi?...tak larat nak bangun.boleh tolong lapkan badan saya??
nak bukak kipas tak?...tak nak,sejuk..
nak selimut?...nak..
nak saya picitkan kepala?...nak..
nak saya suapkan makan?...nak..

#MA kat klinik 1Malaysia pesan kalau lepas 3 hari tak elok lagi pergi klinik,cek darah.takut ada infection..dye pesan lagi elakkan tempat crowded and jangan lupa makan ubat..ingatkan boleh dapat mc.tp sekali baca kat pintu time nak keluar dari klinik tu 

*#HARAP MAAF.KLINIK 1MALAYSIA TIDAK MENGELUARKAN SURAT CUTI SAKIT (MC).SEKIAN,TERIMA KASIH#*

sedikit hampa pulangnya..tapi sekejap je sbb fellow*betul ke ejaan dia macam ni??..yg bawak kami2 pergi klinik tu bawak kereta macam nak racing dengan michael schumacher.dah la jalan kat puncak alam tu memang sedia maklum macam ular kene palu.makin pening aku dibuatnya.nasib baik tak muntah dalam kereta dia.huuu~ =.="
anyway thanx a lot to AFIQAH MAFILRUDDIN dan ASNA ADILA AHMAD sebab dah bersusah payah call fellow and teman saya pergi klinik.

4 comments:

afiqah cloudy said...

nma sya dimention~

gee said said...

terharu tak??terharu sangat2 kan,kan??hew hew ^_^

afiqah cloudy said...

erk??perlu ka??haha

gee said said...

perlu sgt3..hahahaha