Saturday, February 18, 2012

fRidaY lUckY drAw!!

semalam,tanggal 17 februari 2012 yang jatuh pada hari jumaat,telah menyaksikan detik bersejarah dalam hidup aku.nak tahu kenapa??
...sebab....
semalam aku pergi kelas tak mandi..
sangat memalukan..tp macam takde lar memalukan sangat sebab kelas yg aku pergi tu pun kelas hydrotherapy.main2 air.buat terapi dalam kolam.so sambil belajar sambil mandi.kill 2 birds with one stone.tak gitu yg cik beah osem cakap.huhu...tapi yg tak mandi tu bukan aku sorg je.ada lagi sorg kawan aku.jadi ada geng lar kan.takde lar aku kene bahan sorg2 kan.ada jugak yg sudi share kemaluan tu dengan aku.ihik..tapi kelas hydro tu sangat seronok walaupun penat dia tahap tak ingat,tahap 7 petala langit bak kata kawan aku.hihi..
ok..berbalik kepada kelas hydro tu.ktorg kene tunggu bas pukul 7 pagi.memang lar pagi kan.kalau tak takkan aku tak sempat mandi.huhu.nasib baik aku tak kene tinggal.kelam kabut kot aku packing barang.dan nasib baik jugak takde tertinggal pape.huhu..ni semua sebab pameran pt perrrooooo yg 'tersangat' lar perooonye..tak pasal2 aku kene tido lambat 2,3 hari semata mata nak menjayakan pameran yg tahapehape.kalau aku tak lulus subjek pt perrrooo ni memang tak berbaloi aku sakit kepala rasa macam nak demam seminggu...haisy.dah lari tajuk ni.ok2 kita kembali ke pangkal jalan..then,bila semua orang dah cukup ktorg gerak gi KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU (KSKB),SUNGAI BULOH..alaa tempat bebudak SPA tu.huhu..mula2 ktorg tersalah pergi kolam hydro hospital sungai buloh.sangat malu eh sebab masuk2 je ada org tengah buat terapi.tak pasal2 kene halau dengan fisio yg incharge.huhu..then,pengiring ktorg,abg shuk call cik dia tanya exact place.rupe2nya ktorg gune kolam bebudak SPA.huhu..
bila dah masuk tu ktorg dibenarkan untuk breakfast dulu.kalau diikukan ktorg tak boleh breakfast before masuk pool tp disebabkan ktorg punye turn lambat sikit and agak2 makanan tu sempat hadam,ktorg disuruh breakfast dulu.then,lepak2,buat photo shoot sendiri and paling penting drama jejak kasih.drama jejak kasih tu sebab ada budak fisio yg masuk situ ambik nurse kot kalau aku kurang betul..dah bergosip segala bagai,pukul  10 ktorg pun masuk tukar baju renang and mandi2 dulu before masuk kolam.air kolam tu punye bau klorin sangat lar kuat.melekat kot bau tu kat swimming suit ktorg eventho dah basuh.haisy...tu satu hal.air dia pulak tak bersih sangat.macam ada lumut2 gitu sikit.heee...tak kisah lar.yang penting ktorg boleh belajar hydro.lepas dah habis buat exercise segala bagai ktorg pun ape lagi.bergaya bebas lar dalam kolam tu.ktorg buat macam kolam tu ktorg yg punye.huhu..kolam tu ada dua bahagian.yg cetek sikit dan yg dalam sikit.bebudak ni semua dah buat tournament swimming dah.aku dengan beberapa org yg tangan bangku ni just dok main kat tepi2 sebab tak pandai berenang.huhu..try lar jugak belajar kan tapi masa sangat jeles dengan kami2 ye.ktorg kene keluar kolam sebab kene mandi dulu before balik.plus bebudak laki nak gi semayang jumaat.so takleh lar nak balik lambat2.bila dah sampai bilik tu aku mandi balik sebab mandi kat KSKB tu macam tak syok+puas sangat.aku ni jenis yg mandi lama.so bila boleh mandi kejap je macam tak lengkap hidup aku.hehe..after that aku layan novel jap.bila mata dah tak leh nak bukak eventho dah tahan ngan mancis,aku pun belayar gi dreamland lar.asar baru aku bangun.lepas tu gi lepak bilik orang rumah aku layan citer korea.tengah syok2 tu kawan aku call suruh gi edit poster untuk pameran pt perrroooo tu pulak.memang menyirap habis aku..dah siap edit tu aku balik sambung tido kat bilik org rumah aku..lepas maghrib gi turun makan then tengah2 feeling makan nasi putih+ayam masak kicap,kawan aku mesej.."mira,ada perjumpaan kat bawah r4 kul 9.wajib pergi"...hilang terus mood aku nak makan..bila dah pergi tu org yg panggil tak nampak bulu hidung pun.last2 aku ngan kawan aku blah je.ktorg banyak keje lagi kot nak kene buat daripada buang masa tunggu org yg tak reti2 nak hormat org.hiasy!!buat keje punye buat keje pukul 2 baru aku balik bilik.ingatkan boleh lar balik awal sikit dari malam sebelumnya.at last,same je..kesian org rumah aku kene tinggal.huhu..sory sayang~hehe..
memang lucky draw habis lar hari aku semalam.selagi tak habis pameran pt perrooo tu selagi tu lar hidup aku diselubungi stresssss yg amat.haisy..sabo jele..
k lar.aku nak kene sambung keje.chow dulu.daa~

p/s : gambar2 tak boleh di upload according to many factors :)

8 comments:

afiqah cloudy said...

sapa org rumah??nk knal bleh?

gee said said...

nanti nk tnye tuan pnye badan dulu..tp rasanya boleh kot.huhu :p

afiqah cloudy said...

ok...cepat sket..xsbr nk knal~

gee said said...

ok..dh dapat green light :p

afiqah cloudy said...

dia ckp pa ja????

gee said said...

dia xckp pape.dia senyum je..hoho

afiqah cloudy said...

ala..tny la dia...nk knal sgt2 ni...

gee said said...

boleh je..