Sunday, April 08, 2012

H.O.M.E!!!

there is no such place like home~~
berada di rumah sgt heaven ye..
sesuke hati je nak bangun pukul berapa,tdo pukul berapa,mandi pukul berapa..
*nampak sgt suka mandi lambat.hewhew..
nak makan ape pun gerenti dapat.yummy3..
nak tgk cerita ape pun boleh..
dah takde tenet yg lembab macam ulat~
nak donlod game bebanyak pun no hal..kejap je..
bukak youtube pun takde ler loading lame gler bagai hape..
wahhh~~
terasa seperti di syurga *syurga dunia.rumahku syurgaku..
eventho agak lambat aku buat entry ni tp org jawa ckp better late than never.huhu
aku balik dah lame dah..lpas hbs program smss *next entry aku citer.huhu
officially aku start ada kat rumah 1 april yg lalu.dah seminggu la aku melangut kt rumah ni..
jgn jeles ye bg sesape yg tak balik rumah lagi tu..especially bebudak matrik.huhu
dah lar.aku nak stop mengarut.nasi lemak daun pisang aku dah tunggu.daa~

No comments: