Friday, August 02, 2013

Ramadhan membawa diri, Syawal menjelma lagi

bismillahirrahmanirrahim

okayyy..korang baca tajuk pun dah tau yang aku nak cakap pasal bulan romadhonnn yang bakal habis tak lama lagi dan hari raya yang sangat dinanti yang bakal menjelma jugak nanti..sebelum aku mengorak bicara lebih jauh rasanya molek lah aku ucapkan dulu SELAMAT BERPUASA..masih tak terlambat rasanya sebab masih ada sisa baki beberapa hari lagi nak puasa..dan aku jugak nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI in advance.segala silap salah mohon dimaafkan in advance jugak hihihi

hari ni secara rasminya aku dah bercuti..yeayyy !!! \^o^/...balik kemaman pagi tadi naik bas sp bumi pukul 9.30 pagi..tapi kalau dah janji melayu tu memang pukul 10 baru sampai..cuak gak kot2 la aku dah kena tinggal.mau meraung sampai keluar air mata darah aku hahaha..tapi tapi tapi i just cant resist that abg driver tu hensem !!!! adakah ini dinamakan cinta?? love at first sight?? omo omo omo omo !!! am melting bila ingat balik cara dia pandang haaa *fefeeling loved* mihmihmih

okayyy dah.abaikan abg driver hensem tu..keeksaitedan aku balik beraya dan jumpa abg driver hensem tu dah dirosakkan oleh clinical posting !!! warrrrgggghhhhhhhhh *bertukar jadi the hulk* kenapa kenapa kenapa???!!! why why why why semua ni perlu aku tau bila aku tgh seronok2 nak balik raya?? T____T  kind of cruel coz it killing me softly.i hate it !! punyalah posting yg last ni aku berdoa dapat dekat2 je..sekali dicampaknya aku pergi utara..seberang jaya,penang you knowww!!! ramai kot yg dapat tempat best2,dekat dgn rumah.tak aci betul.aku selalu kena campak ceruk2 mana..aku rasa kalau nak cakap lecturer bias pun takpe kot..errgggggghhhhhhhhhh !! efff much.lantak ah.malas nak pikir dah.tunggu je nanti cane..

haaa nampak tak nama aku tu..siap ber-highlight lagi :P

rosak mood tgk benda alah ni..k ahh..undur diri.
adios amigo !!

No comments: