Sunday, August 11, 2013

specially dedicated to FARAHIN NORDIN;my bff :D

Bismillahirrahmanirrahim

entri ni aku buat khas buat sahabat aku yang bernama NUR FARAHIN BINTI NORDIN *harapnya betullah aku eja wiwiwiwi* hari ni semalam genap dia berumur 20 tahun..


sweet 20th my darl~~ :D
semoga panjang umur,murah rezeki,
cepat jumpa jodoh,cepat dapat anak,
jadi kaya raya,jadi anak yg solehah,isteri &ibu mithali
 istiqamah dalam setiap  benda yg dibuat
dannnnnn yg penting sekali

aku sayang kau kerana Allah ;D

jumpa dia time plkn dulu.lepas SPM..panggilan pertama.kumpulan 8/2010.kompeni charlie.dorm C1..nak dijadikan cerita aku dok katil sebelah dia..mula2 masuk dorm aku ingatkan minah rock mane la membongkang atas katil sambil layan cerita kat mp4 dengan lagi sorang minah yang muka ala2 kajol hahahaha..as time flies by, aku makin rapat dengan dia.maklumlah dia ketua dorm..aku penolong ketua kompeni..banyakla yang kena bincang untuk majukan kompeni kahkahkah *bajet sibuk sangat*


sepanjang perkenalan tu dia memang orang yang happy go lucky.rock2 jugak tapi dalam hati ada taman woooo~~ hahaha :P tapi yang penting dia baik hati :) and that issssssssss my girlfriend



farah :)
the moments of me & her ;)

No comments: