Friday, July 12, 2013

SELAMAT HARI TUA ANA AFIFAH IBRAHIM !!! :D

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

tanggal 12 Julai 1993, lahirlah sorang makhluk Tuhan ke bumi setelah 9bulan 10hari dok dalam perut mak dia.makin bertambah generasi Y.makin bertambah penduduk bumi.makin bertambah segala-galanya..nama diberi ANA AFIFAH BINTI IBRAHIM.cahaya mata kedua buat encik Ibrahim dan pasangannya..*dah la.penat nak skema2*

stret to the point..entri ni khas untuk sahabat sejati aku yang diberi nama ANA AFIFAH BINTI IBRAHIM..*i know you like blue.hihi*..kenapa??sebab dia spesel??janganla jeles mak jahhh~~~sebenarnya sebab hari ni hari lahir dia !!!

happy birthday ana tomey2~~ !!!
*pung pang pung pang*
sound efek bunga api
semoga lama hidup,cepat kaya,cepat kawen,bahagia sokmo2.hehe..dan selamat berpuasa !!
\(^_^)/
*first time birthday bulan puasa*

mek nab the gojesss :P

huii..kanak2 PAT gojesgirl :)

alolo..tomey2 ana bananana & auji rurururu :P

meh nak story sikit pasal mek nab ni sorang..kekeke
mula2 aku kenal dia time sekolah menengah.dekat KAKA..bukan pemain bola tu.ni nama sekolah.sebab ape nama cenggitu??eh bukan sebab kaka pernah sekolah sana..tu memang akronim nama sekolah kitorang.unik kann~~okeh berbalik kepada kisah mek nab dan aku tadi..time tu aku dengan dia tak berapa nak rapat pun.sebabnya aku ngan dia lain2 geng..maklum lah dulu time sekolah ambik ERT untuk subjek KH.dia pulak ambik akaun..memang tak sebulu lah kitorang..skolah kitorang asing2 student time KH..sape ambik akaun dok sekelas.sape ambik ERT dok sekelas.yang ambik ELEKTRIKAL dok sekelas*aku bantai je yang last ni sebab tak ingat nama subjek.hehehe*

tambah lagi pulak aku ni memang terkenal dengan kegarangan aku kat sekolah.bebudak ni memang tak berani nak beramah mesra dengan aku..sedangkan aku ok je.mungkin sebab aku susah nak senyum tu yang dorang ingat aku ni pesen serius 24/7..hoi..aku pun reti gelak lah~~ =.=!

nak dijadikan cerita time form4 aku pindah skolah.masuk SBP..lagi ah aku tak rapat dengan mek nab ni..tapi takdir Tuhan dah susun cantik2..mek nab pun dapat pergi KISAS jugak.haaa stat daripada tu ah aku ngan mek nab jadi besfren..tambah lagi pulak kitorg satu rumah sukan.satu dorm pulak tu..memang slalu gosip ah.hohoho

dan semakin masa berlalu,semakin rapat kitorang jadinya.hipotesis diterima!! *mengarut*
lepas SPM memasing bawak haluan sendiri.tapi still kontek each other..dan buat kesekian kalinya kami masih bersama di UiTM Puncak Alam..yang bezanya aku ambik diploma fisio,dia ambik degree farmasi.

hepi ending~~ :)

tulus ikhlas buat mek nab yang comel lote,hepi go lucky,die-hard-fan minho,daaaaaannnnnn yang penting gadis melayu terakhir giccew~~kikiki

No comments: