Thursday, June 27, 2013

senior year in UiTM Palam

BISMILLAH..
dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.

just a fast-short update sebab tengah tunggu masa nak masuk kelas paeds pulak petang ni..

okay.sekarang aku dah masuk semester 5.which is my FINAL YEAR!! ohmaiii !!!!! aku dah jadi senior!! :O
rasa macam tak percaya pun ada sebab aku rasa macam aku baru masuk semalam *bajet muda* kekekeke
dah mengarut.
summary of this sem;
1. ambik 5 subjek je..tapi SEMUA GAYA MACAM KILLER2 =.=!
2. dalam sejarah sebab batch diploma yang PERTAMA KENA DUDUK LUAR
3. aku duduk jauh sikit dari bebudak lain sebab aku duduk dengan peah.kat rumah makcik dia which is kat saujana..orang lain semua duduk kat puncak alam.
4. g kelas aku merempit dengan peah.tapi dia yg bawak sebab aku tak berani nak bawak motor tu.sebab ada klac..manual giler =.=!
5. everything is under control :)

dan rasanya dah takde pape sangat aku nak cakap..just time final sem lepas aku berjimba sebelum paper neuro g genting highlands dengan bebudak MI.aku SORANG budak fisio.GILER =,=! andddddd clinical posting time cuti hari tu aku dapat kat HOSPITAL BANTING!! sangat errrrrr...undescribable..enjoy the photoshoot then! :)


gambar kat genting

miss fizah,miss malathi and bebudak sime darby.. rindu dorg :')


bebajet comel semua kekeke

kalau nak tengok gambar lain sila tengok dekat instagram.ada button kat atas kekekeke 
okay la.adios!!

No comments: