Friday, November 18, 2011

mY hArTa karUn


aku bukan jutawan..aku bukan lanun..aku bukan anak dato' jauh skali anak tan sri..aku juga bukan CEO mana2 syarikat besar..aku cuma anak seorang pesara guru..walaupun aku tak kaya,aku tetap ade harta karun.harta karun yg tak ternilai harganya..yg tiada galang ganti walaupun seluruh isi dunia dipertaruhkan..

KELUARGA & SAHABAT

suka duka dikongsi bersama..pahit manis dilalui jua..tak kira apapun yg dtg menggila,tetap utuh teguh berdiri bersama..tak kisah disakiti.tak kisah dilukai.segalanya sanggup demi melihat sebuah senyuman sentiasa terukir di bibir insan yg bernama keluarga dan sahabat.tatkala terlihat senyuman itu oleh dunia,terasa semua pengorbanan amat bermakna..
hargailah mereka sepenuh hati tika masih berkesempatan.

2 comments:

afiqah cloudy said...

harta karun~ni lanun mai dh...

afiqah cloudy said...
This comment has been removed by the author.