Sunday, December 18, 2011

kembali ke pangkal jalan

hye peeps..
dah lame gilerrrr aku tak update aku punye story..nak kata bizi tu takde lar sangat..nak kata sibuk tu jauh sekali..sebenarnya aku tak berapa sihat..aku diserang penyakit yang sangat ditakuti ramai.iaitu penyakit...MALAS..sebenarnya lebih kepada takde mood.lately ni hidup aku sangat kucar-kacir.banyak sangat surprise yg aku dapat.sampaikn aku sendiri pun dah tak larat nak terkejut..sehinggalah aku tak dapat dan tak mampu untung menanggungnya lagi dan aku pun menangis..

sehingga pertengahan semester 2 ni banyak benda yang mengajar aku tentang erti kehidupan dan perhubungan.sehinggakan berjaya utk membuat aku duduk termenung sejenak mengenang takdir diri ini..then,baru aku sedar yang aku dah lama sangat bergembira,lupa tujuan utama hidup aku..aku dah jauh terpesong rupa2nya..aku perlu kembali ke pangkal jalan.bangkit kembali mengejar yg telah jauh aku tinggalkan..

minggu depan dah start cuti mid-sem.so,kene prepare mental n physical lar utk menghadapi minggu terakhir yg penuh dengan dateline esaimen2 n segala bagai test.mmg sgt berjaya utk menge-test tahap kesabaran dan ketensionan aku..
sekian,timekaseh.daa~

1 comment:

afiqah cloudy said...

i'll always beside u...*ayt sorg player..haha