Saturday, December 24, 2011

b4 my mid-sem break...

hye peeps!!
hari ni sgt melegakan bg aku sbb aku punye cuti mid-sem dah start...OFFICIALLY!!...tp b4 tu aku terpaksa menelan segala ketension-an,kestress-an,kepressure-an,kesakit hati-an,kenervous-an..serius aku tak tipu.aku punye hidup utk last week b4 cuti ni ter-sgt33 lar kucar kacir..dari pt pro ke thera hinggalah anp..mmg sgt berjaya bwt aku punye rib cage explode..

mule2 pt pro dgn presentation n bookletnya.mmg sgt ckup tinggi lar aku punye sabar berdepan dgn lecturernya yg cerewet tahap cacing kerawit.cacing kerawit pn tak cerewet mcm dye..ooppppssss!!da terngumpat..sory puan hajah~*sambil buat muka comel,kelip2 mata*

next is thera..therapeutic skills.aku dgn benda alah ni mmg tak berapa nk ngam since sem lpas agy.especially time test.time dk diskus tu elok je.gaya expert pn ada.tp time dlm station tu lain pulak jadinya.hadoi..-_-"...stressor aku dibuatnya..

the last one.yg menyebabkn kepulanganku ke tanah air tpaksa dipospon is..ANP..tahpape betol lar aku punye lecturer ni.ada ke patut buat test time2 cuti.sepatutnya tak boleh.tp ape nk buat.dye lecturer.kena ikut ckp bos maa..lau talak ikut nanti saya pnya markah test kosong woo..tamaw2.kang tak pasal2 ada yg merepeat paper anp.udoh ler hbu dah kena extend..hadui..malang nasib hamba..@_@

ni lar kitab anp terchentaa..

nota2 n buku kesayangan..

keselerakan -.-'




sampai sini jela dulu.aku dah ngantuk.nak ganti tido semalam..stay sampai pagi sgt lar katekn..tp jwb anp tak semenggah pn..
sekian,time kaseh.daa~



2 comments:

afiqah cloudy said...

gambar komik sebeban xda??haha

gee said said...

Yg 2 pkah pnye.huhu