Wednesday, January 04, 2012

new year,new life :)

hye peeps!!
setelah sekian lama aku menyepi,akhirnya aku kembali utk bersua dgn kalian semua.*ok.ayat tahap klasik habis =,='..ekceli aku still tak percaya yg skrg dah masuk TAHUN BARU!2012!!rasa macam baru semalam je aku masuk sekolah.pejam celik pejam celik rupenya dah habis separuh sem 2 aku kat puncak alam ni.sgt cepat ye mase berlalu..huuuu...

ok,let us proceed.sebut pasal new year ni mesti mcm2 yg terlintas kat fikiran.konsert,bunga api,cuti sekolah habis n yg paling penting umur meningkat.mane2 junior tu dah bangga boleh jadi senior.then,mulalah buat perangai ikut kepala sendiri..#bercakap melalui pemerhatian.bukan pengalaman.saya budak baik ye..*ok.perasanbagus -,-"

new year moment kali ni aku sambut dengan mini family gathering kat Restoran Ana Ikan Bakar Petai,Kuantan.ekceli bukan gathering sgt pun.kebetulan je semua org balik.ktorg pegi sana sebab nak celebrate birthday my mom yg jatuh pada tanggal 28/12..punya lar ramai org sampaikn ktorg terpaksa menunggu turn utk makan.ni gara2 terlupa nak tempah awal2 -,-".ktorg smpai dalam pukul 8 lebih2 tp pukul 8.30 baru dapat makan.ingtkan kne tgu sampai situ je.rupenya nak boleh makan pun satu hal.sampaikan lauk yg dihidang dulu dah tinggal separuh ktorg bedal sementara tgu nasi.hadoiii...dugaan betol.nasib baik org nak belanja.sabor jele..

ktorg siap melantak plus minus dalam pukul 10 lebih jgk lar.time nak balik tu tak payah cakap lar.memang berpusu pusu org pegi dataran nak sambut new year.mat mat motor pulak tak lepas peluang lar merempit.memang sgt serabut mata aku melihat keramaian itu.last2 aku tertido kekenyangan time on the way balik.huhuhu

new year ni jgk aku rasa mcm nak mulakan hidup baru laaa..aku rasa mcm dah tak sanggup nak menunggu.aku dah tak sanggup utk diperlakukan umpama barang.nak,ambik..tak nak,buang.aku pun ada perasaan.aku dah tak larat nak memendam rasa,melihat kecurangan di depan mata.sgt sakit rasa itu.tp aku masih berbelah bagi.sebahagian mengatakan tgu la dia.sebahagian lagi sebaliknya..aku dah buntu n penat.aku ingin melepaskan dia pergi tp dalam masa yg sama aku tak ingin dia pergi.huh!soooo complicated...anuar zain kata cinta harus memiliki tp pepatah kata cinta tak  harus memiliki.semalam kawan aku pulak tanya.ego itu cinta??..n jawapannya aku hanya mengebilkan kelopak mata.homaaaiiii....harap2 aku tak penat berteleku di tikar sejadah memohon petunjuk dariNya.moga2 aku boleh buat keputusan yg terbaik..amiin..

sekian dariku.daa~

No comments: