Monday, November 14, 2011

gUd LucK!!!

hye peeps!!
korg tau tak hari ni hari bersejarah???korg tak sure??hmm..musykil di situ sbb kalau aku tak salah satu malaysia dah heboh.. -.-"
hari ni kan bebudak form5 masuk dewan exam untuk SPM dorg..
so dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat menjawab yea kpd semua calon spm2011 especially to candidates of smkaka,my lower form skul n kisas,my upper form skul ^_^..jgn lupa bawak slip exam,ic,pen,pensel,pemadam n pembaris.n the most important thing is knowledge!!kalau tade yg tu jawabnya tahapehape korg jawab dlm answer sheet tu nanti.hihi...atb~

hari ni jugak beday abg aku..GEMBIRA-LAHIR-HARI YG KE-21 MOHD FIKRI HAKIM.semoga dipanjangkan umur utk buat pahala,dimurahkan rezeki utk belanja adikmu yg terchenta ni n kawen dgn k.ell cepat2...juz kiddin'.dont take it to ur heart ea..#peacenowar

bace segala post di pesbuk membuatkan aku teringat time aku amik spm tahun lepas #bajet dah macam lame sgt.aku muda lagi okeh.huhu..pagi2 time brekpes kat dewan makan mesti ade telur separuh masak sebijik,kisimis 7 biji n air susu segelas.n time tu jugak penggemar telur separuh masak akan berebut utk dapatkan telur extra.dan one of them is aku.hihi..time tu mmg macam2 gaya makan ade.dari letak kismis dlm susu,kismis+makanan,telur+makanan sampailah telur+susu #okeh.yg last tu aku tipu.huhu..

pastu kumpul kat luar dewan exam.ade ucapan pemberi semangat dari cikgu2.kadang2 pengetua tp selalunya akan end up dgn pengetua dpt bahasa simbol sbb dye selalu buat ktorg masuk lambat.dalar cakap ngarut2.sakit hati betul.suruh ktorg be punctual tp dye yg menyebabkan ktorg lewat.grrrr....tp b4 masuk dewan tu,2 things yg wajib ktorg buat : baca doa wehdah n doa.ade sorg muslimin yg akan conduct.

lepas dah habis bertarung tu,on the last day ktorg ade kan penyampaian cenderahati sikit utk invigilitors n snap picture dgn diorg sbg kenangan.sgt best sbb diorg sgt sporting.hehe..yg plg aku tak lupe is ade sorg antra ktorg pnye pengawas exam yg merupakan ahli group nasyid.tp group tu tak femes pn.dye siap bg stiker group dye lagi kt ktorg.promote~tp tade sorg pn yg follow group tu.haha..jahat gile#like i care.huhu..

miss all the moments so much.next year my bro's turn to have it ^_^..
i think dats all.tata~

p/s : atb=all the best
        bhs simbol=mencarut 
        muslimin=student laki

No comments: