Friday, November 11, 2011

such a beautiful date :D

sgt cantik susunannya :D

sgt bertuah org yg lahir pada tanggal ni.nanti nombor i/c pn 111111-**-****...senang nk ingat.huhu..yg lagi bertuah mestilah yg lahir kt terengganu sbb kod negeri terengganu kan 11.so dye punye i/c akan jadi macam ni
111111-11-****
lagi senang.just ingat nombor yg belakang je.hehehe....

tapi yg membuatkan tarikh ni lagi cantik,ianya jatuh pada hari jumaat.so wow!!hari yg mulia tu jugak dye pilih yea..aku ingat nak buat tarikh kahwin tp tak cukup umur lagi.ihik~so cancel lar..kene pilih tarikh lain.hahaha..ni kalau parent aku baca mahu kene kejar dgn parang.huhu..study tak habis lagi,gatal nak kahwin.memang kene pelangkung lar dgn mak ayah aku.hihi..

that's all for today.tata~

7 comments:

Anonymous said...

Mncari cari button follow utk belog nie . dimanakah ? baru nk follow .

afiqah cloudy said...

ko wt 12.12.12 la...x sbr nk dpt ank menakan...=)

gee said said...

yasmin:ade disebelah kiri bhgn ats.hihi..

peah:awal sgt tu..lau nk awal2 kne tnye tukang minang.hehe

afiqah cloudy said...

meh aku p tny...bak no. dia...

afiqah cloudy said...

meh aku p tny...bak no. dia...

gee said said...

kn aq dh ckp dlu..huhu

afiqah cloudy said...

aku bg hnset tu kt adk aku...dia dh delete recording 2..nnt kta record len eh...