Monday, December 10, 2012

Start It Again! :)

hye korang!! :D
dah lama sangat rasanya aku menyepi.ada lah kot dalam sebulan..
last pun aku hapdet time dapat result..
cne result aku??jgn byk tnye.sila ke sini..

pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu
aku pun dah masuk semester baru-->sem4
budak 2nd year oi~~
rasa macam nak cuak pulak bila fikirkan nanti kot2 la aku tak dapat grad skali ngan member2 yang lain :3
tu tak termasuk keje lagi
abang aku cakap keje susah nak cari
sekarang ni dah ramai yang ada kelulusan tinggi
yang diploma bagai ni orang dah tak pandang dah~
jadi kuli jela kauuu~sob sob..
tapi ape kisah kan.rezeki masing2..
yang penting usaha,tawakal :)

ok.balik kepada topik asal.
aku dah jadi budak sem 4!
benda baru aku dah dapat time praktikal dekat teluk intan hari tu
so,naik sem ni pun advance sikit la belajar
kalau dulu kira macam benda basic je
sekarang ni dah kira phase application pulak

me for the second day of the new sem! :)

hurmmmmmmm......
errmmmmm.......
eeerrrrrr.......
sebenarnya aku pun tak tau aku nak mengarut ape petang2 ni
dah lah duk sensorang kat bilik ni.
memang syokkkk tidooo~~~
huhuhuhu..

okayy lah.
mintak diri dulu.
adios! \^o^/

No comments: