Friday, November 09, 2012

# wordless friday

hari ni ada dua benda yg jadi
1st-result utk sem 3 keluar
2nd-last day praktikal bebudak kskb sem5 kt HTI

ok.aku cerita pasal 2nd event dulu..
biasalah bila ada nak berpisah je mesti ada jamuan makan2 sikit
and the jamuan was yesterday
ada pulut kuning,rendang ayam,kuih lapis,nasi putih,udang masak ape tah
tapi yg penting semuanya sedap~nyummy nyummy~
and semua masakan tu dimasak oleh salah sorg staf HTI fisio sendiri
and no wonder la sedap sebab staf tu pun ada kedai makan
tapi kedainya bukak malam je sebab ada karok skali

untuk bebudak kskb,
ain,may,ezad,fakhrie,aiman and azuan
selamat maju jaya untuk praktikal korg yg seterusnya
thanx a lot utk semua yg korg dh share kat kami2
nanti bila korg dah xde mesti ktorg rindu korg..eh eh..haha
lepas ni dah xde sape yg nak tnye and explain kat ktorg :/
btw,keep in touch!! hehe ;)

seterusnya,kita berbalik kepada event yg 1st.
bila sebut pasal result,automatik cuak datang tetiba :3
aku sangat tak suka nak check result sebab aku sangat tak suka bila result tu tak seperti yang aku harapkan
then,benda tu akan effect emosi aku untuk the whole day
the week maybe
dan aku jugak akan rasa sangat down bila org yg aku rapat dapat lagi tinggi dari aku
dan dalam keadaan ni segala motivasi takkan berkesan langsung untuk aku
hmmm..sangat complicated jadi aku
konklusinya,bersyukurlah dengan diri korg yg sekarang apa adanya
dan aku akan jadi sangat touching bila soal result aku diperbincangkan

tak payah nak tgk yg lain.yg penting lulus..

okay la.dah takde pape yg aku nk story.
out of mood.daa~

2 comments:

Anonymous said...

oh org terengganu ke? sama lah kita. sy pun org ganu. saya uitm jengka, degree sains bio. ehmm, tak dpt result lagi. tp takut jugak. takut sgt. harap2 lulus semuanya :D Amin

gee said said...

really??nama ape?dok mne?? btw,wish you luck!! :D