Monday, December 17, 2012

#Monday Blues

hmm..hari ni kelas ku ada pagi je..sangat2 pagi..8.30 pagi.huhu.tapi..bila aku dah siap mandi bagai tetibe..kawan aku cakap kelas cancel..ingatkan dia memain je..pergi check fon..
"kelas cancel"
from assistant class rep.
 aku..*krik krik krik...* ==" hurmmm..takpelah..tak salah pun mandi awal2 pagi.segar sikit mata.takde lah aku nak sambung tido balik.huhu..lepas tu aku basuh baju,lipat baju,jemur baju,kemas bilik sikit2..then sambung buat aktiviti rutin lerr~online~~baca novel kejap.then sekarang..aku dah tak tau nak buat apa..

comel kan aku??haha

jadi lah aku dok mengadap blog aku ni..tapi,...aku nak bercerita pun takde idea.haisy~
takpe lah.aku mohon diri.ingat nak buat keje jap lagi.jadi sekarang relax2 main game dulu.hihi :D adios~ \^o^/

2 comments:

Anonymous said...

sempat lagi main game tuh huhu

gee said said...

harus lah..rutin wajib~~hehehe