Tuesday, July 03, 2012

pHysIo O'days :)

setelah sebok dok meetingggggg memanjang since start sem,maka berakhir sudah physio o'days a.k.a physio orientation days :))
physio o'days ni start dari hari khamis,31 jun - 1 julai 2012,ahad
hari khamis & jumaat program start malam sebab peserta & urusetia ada kelas *tapi aku takde kelas hari jumaat tuh~~dok goyang2 kaki je kat bilik.hohoho*


malam khamis start dgn ice-breaking..
bagi2 group & fasi which is bebudak batch aku - batch 16 :)
kat padang kawad~mmg stai habis ah.huhu..*d/t takde tempat*
LDK malam tu dorang kena buat logo & cheer..
but before start LDK tu dorg dah diberi barang amanah which are tauhu kering & biskut yang macam rokok tu *aku taktau nama dia ape =.="*
mana2 group yang hilang or cacatkan 2 things tuh akan didenda.muahahaha..


malam jumaat dah start campus tour..
yg mana aku jaga one of the check point..
check point aku punya task dorang kena dirikan tin minuman macam ni

lupa nak rotate.hikhik

dan dendanya dorang kena minum kordial yang dicampur dengan air mengikut ratio balingan dadu yang dorg dapat..nasib ah kalau dapat kordial banyak tapi air sikit.huhuhu

sebelum start sempat lagi bergambar.hikhik ^^

muka penat + ngantuk =.="


hari sabtu bebudak part 1 ni ada sukaneka & pengenalan to physio..
program ni bebudak part 5 & degree yang handle sebab hari tu kami2 bebudak part 3 ada KI a.k.a KEMAHIRAN INSANIAH which is yang sangat ohsem =.="
then malam tu jugak ada malam kebudayaan :)
not bad..berjaya buat aku gelak eventho tak sampai mengalir air mata.hohoho
most of them buat musikal
eventho tak menjadi sangat tapi it's a good try..boleh nak buat release tension..
bebudak laki batch aku nyanyi ramai2 diiringi petikan gitar *orang yang pandai main gitar is ohsem ^^ *
dorang nyanyi lagu medley..aku pun tak ingat lagu ape.banyak sangat.huhuhu..
tak lupa jugak yang duet..
nyanyi lagu sudirman.tak ingat tajuk la..
aku??jadi penonton je..tak mampu nak berada atas stage tu.darah gemuruh~~hahaha


and for the last day is explorace!!
sangat kesian tengok keadaan bebudak tu..
dah la start pepagi buta..
break fast pun makan swiss roll je..
tapi larinya satu kampus..
kampus pulak kemain 'keciknya'
kalau aku jadi bebudak tu mau pengsan tengah2 race =.="
lepas habis race tu dorang dibenarkan balik ke bilik untuk bersihkan diri & prepare for majlis penutup.

kunun pocong la kat belakang tu..hahaha

bajet model kau..tak sedar body macam dugong.muahahaha


majlis penutup start pukul 2.30++
tunggu VIP datang..
and majlis penutup tu nampak lah huru-hara sikit *sikit ke???*
tapi biasalah..budak baru belajar~~
banyak benda lagi yang nak kena belajar..
sokay lah kan..hidup ni pun proses pembelajaran what..


lepas habis tu balik bilik and tido tak ingat dunia..
maghrib baru bangun.hohoho
malam tu ingat nak study sikit..
tapi hareemmmmm...
bukak note,mata pejam,telinga menyumbat earfon =.="
maklum ler penat sangat~~hahaha
nasib baik kelas neuro pagi esok tu batal.selamat dunia akhirat kejap #eh

danbo ni takde telinga nak menyumbat.hohoho

cukuplah aku mengarut hari ni..nak pergi setel hal duniawi & ukhrawi dulu
terima kasih sebab sudi melawat ^^
daa~~


No comments: