Friday, July 20, 2012

selamat kembali,sayang!! :)

setelah setahun berlalu sejak pemergianmu..
telah banyak perkara yang terjadi dalam hidupku..
suka,duka,tangis,tawa..
silih berganti mewarnai hidupku..
terkadang aku hanyut di bawa arus..
arus dunia yang mana ramai insan terkandas..
tewas dalam melawan amukan nafsu..
sehinggakan aku tersungkur...
dunia seolah-olah menghinaku..

hanya kerana bisikan-bisikan halus itu..
aku lupa di mana aku berada..
aku lupa akan penciptaku..
aku lupa akan janjiNya..
aku hilang pedoman..
hilang tempat bergantung harap..

tika itu..
baru kusedari..
kehadiranmu memberi sejuta manfaat..
dan di saat itu juga..
aku mula mengerti kerinduanku terhadapmu..
tatkala air jernih mula membasahi pipiku..
ku menadah tangan penuh pengharapan..
meminta diketemukan kembali denganmu..
mengubat kembali kesedihanmu dulu..
yang tak pernah aku hiraukan di setiap kehadiranmu..

dan hari ini aku berasa sangat bersyukur..
kerana masih diberi kesempatan untuk bertemu denganmu..
harapanku tinggi menggunung..
agar kali ini kita dapat meluangkan lebih masa bersama..
selamat kembali,sayangku..
RAMADHAN KAREEM!!! :)


dengan ini saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan dari semua atas kesalahan yang pernah saya lakukan selama hayat dikandung badan ini sama ada secara sengaja atau tak sengaja..sesungguhnya saya ini hanyalah insan yang lemah yang tidak lepas daripada melakukan kesalahan..di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan selamat berpuasa buat muslim di seluruh dunia :D daa~~

No comments: