Saturday, October 22, 2011

mem0ry LanE!!

hye peeps!!
hari ni aku rase rajin pulak nak menconteng kat blog ni..almaklum lar dah tade keje yg nak dibuat.bukan malas.tp disebabkan hujan turun anjing ngan kucing+tade keje sangat yg boleh dibuat di rumah aku ni,jadi berada di atas katil+berada dlm pelukan selimut+dk menghadap lappy adalah perkara yg terbaik boleh dilakukan.sape tak tergoda kalau katil duk memanggil je.tambah pulak sejuk2 macam yg aku rasa sekarang ni.memang WAJIB tak tolak lah kan.bagi org yg macam aku je lah kowt-stok perabihberaskatrumah.hehe..#peacenowar


bila hujan macam ni rasa syok pulak layan perasaan.tiba2 je kenangan2 lama datang bertandang.#ceh.ayat taley blarh#.jangan macam tu cik bie~layan2 gak ar~..hurmm..tiba2 teringat kenangan aku time kena PLKN dulu.kalau dekat kem memang syok lar time hujan ni.lagi2 hujung minggu.memang sakan lar ktorg berpesta.dalar dapat fon,tade aktiviti pulak tu,lagi seronok parent datang.memang berganda keceriaannya.hahaha..time hujung minggu tu lah ktorg ber'clubbing'.bising tayah cakap lah.macam nak runtuh kem tu.ktorg lak dh buat kem tu macam mak bapak ktorg punye.peraturan tak peraturan.main redah je.tapi bila nampak jurulatih mencicit lari menyorok.especially kapel yg tengah dating.hahaha..bila ingat balik memang mengong lah time tu..


serius,hujan ni dah buat aku rindu kat kem.jurulatih2.komander,timbalan komander latihan,ketua jurulatih,wira n wirawati..senang citer sume2 yg dekat kem tu lah.rasa macam nak pergi lagi.tapi still dgn ahli2 yg sama :).kalau diberi peluang macam tu memang aku pergi.serius,tak tipu.


rindu ngan geng2 aku.GENG KURIK-KURIK.rindu nk mengarut-ngarut ngan diorg,gelak sakan tak ingat dunia,ngumpat2 gosip2 n yg paling penting share2 makan maggi depan pintu dorm.dorm CHARLIE 2 a.k.a C2..rindu time nk g kelas,kkj,kawad,pt pagi,roll-call..pagi2 buta kul 6.30 dh terpacak kt padang kawad.kne kawad lagi,bersenam lagi.silap hari bulan ade yg tido sambil berdiri.huhu..banyak sangat lar kenangannya.sampai tak tersebut..anyway,ade lar gambar2 yg sempat di 'snap' time kt kem PLKN INDERA PAHLAWAN,MARAN,PAHANG..layaaannnnnn~~


balak2@ketua2

charlie sajja!!..charlie punye ketua2

budak2 charlie..:)

my bestie merangkap ketua dorm C2~..farahin nordin

ni time wirajaya..

ni dekat pintu masuk kem..


ni time lepas kawad..utk pertandingan..

the one n only kedai yg ade kt dlm kem.gler cekik darah..mama mart

time roll-call pagi..6.30 pagi kot.bkn malam eh..

ni lar tasik yg sangat 'indah' utk aktiviti air ktorg..

the chinese guy is charlie's chief ,woon :)

ni lar geng kurik2 aku..
dari kiri : mira,mel,zara,diba,shiera,aku,farah n pieqa


that's all for today..tata~

No comments: