Tuesday, October 18, 2011

kembali menjelma~

hai korangggg!!!
pergghhhh!!!!giler beraboook blog ni..memang lame giler lar tak mengapdet.dah tak nampak rupa kowt..penuh ngan sesawang2 spider je.makhluk yang aku tak berapa nak suke.bukan takut eh.TAK SUKE.aku stresskan lagi skali,TAK SUKE..eh..dah terpesong lak..


k lar.aku sebenarnya tatau nak tulis ape.tade idea.otak tengah kering.huhu..anyway,sekarang aku sedang menjalani honeymoon aku..tade lar manis macam madu sangat.tp ok lar.tade lar bz dk kejar deadline assignment,nk study utk test lagi,nk prepare utk next klas lagi..name pn dah cuti semester.so tade lar bende2 alah yg aku slalu dk ngadap time semester..kite rehat sebentar bersama kit kat~buat iklan jap..


rutin aku kat rumah ni macam biasa je.tade lar pelik2 sangat.aku pn manusia biasa je..pagi2 biasa lar,lepas kemas tempat tido g cuci muka segala then cari air masak segelas.wajib!!memang dah jd tabiat aku since aku terbaca artikel yg gtau PETUA AWET MUDA:MINUM AIR MASAK.artikel ni aku baca dalam majalah RAPI.mak aku yg baca.tp aku tumpang sekaki lar.banyak jugak lar petua yg aku dapat daripada cik rapi.sangat berguna bagi sape2 yg nak jaga body,jaga muka,jaga pape je lar.semua ade..


ni lar rupe nya cik rapi yg byk bagi aku petua kecantikan.hehe :)

after that aku cari news paper.kat rumah aku biasanya baca metro.kalau metro tade,utusan malaysia lar jawabnya..tak kisah lar paper pape pn.yg pentng aku boleh baca berita2 terkini tentang dunia..

akhbar yang penuh kontroversi..

aku tak suke sangat baca sbb susah sikit nak baca sbb besar..
lepas dah habis sibuk2 hal semasa baru lar aku cari brekpes..brekpes family aku biasanya beli je.kalau dah bosan makan yg beli,mak aku buat lar nasi goreng ke,mee goreng ke..ktorg jenis yg bedal je yg ade kt depan mata.kirenya tak memilih sangat lar bab makan2 ni.senang kan nk bela ktorg??hehe..dah habis melantak tu,layan tv lar.tengah hari pulak aku tolong lar mak&kakak aku masak.aku pn reti jugak dk kat dapur tolong2.tade lar reti makan je..lepas asar lak aku jadi pekedai lak.mak sedara aku ade bukak kedai.since tade org sangat kt rumah ni so,aku lar yg jd mangsa kena tolong kat kedai tu..tade lar besar sangat kedainya.kedai runcit biasa2 je..

lebih kurang gini ler kedainya.tak sempat nak snap  pic kedai..so mintak ngn pakcik google je :)

then,kul 6.30 wajib bukak astro sebab nk tengok NADA CINTA..aku baru jugak lar layan citer ni.maklum ler dah lame tak tengok tv.aku tengok pn sebab hero dye menambat mata gue.hehe..nah tengok lar pakwe gue.jangan lu coba2 mikir untuk rampas randi dari gue.huhu..

hensem~ :D

ohh..my hero :)
bila dah pukul 7 aku gilir2 bukak ngan tv3 sebab aku tengok soffiya..pakwe aku lagi sorang ade jugak berlakon..

menawan gitu my fizo~

sebelum tido lak aku akan pastikan muka aku ditampal bedak sejuk atau mask yang aku buat berdasarkan petua2 yg aku dapat daripada cik rapi.dan yg paling membantu aku dalam hal ni semestinya mak aku,pn.fatimah abdul rahman :)

sampai situ je lar dulu sebab lepas tu aku masuk tido.then bangun keesokan harinya aku akan ulang balik segala xtvt2 yg aku dah sebut di atas..tata~

5 comments:

afiqah cloudy said...

muahahaa~...muka kau msti dh berseri2 kn??

gee said said...

banyak lar ko pnye berseri-seri..mcm dlu jew..

afiqah cloudy said...

prepare spek hitam...takot silau..berseri2 kn...

afiqah cloudy said...
This comment has been removed by the author.
gee said said...

ngokngek lar ko..:)