Friday, September 21, 2012

FESKO 2012

ohoooooo hoi~
meh sini aku nak bercerita lagi..
ni kisah pasal FESKO 2012 pulak..
FESKO tu ape??
haa..lupa nak bagitau..FESKO = FESTIVAL KOLEJ
seperti biasa aku akan bagi butiran program.hihi

TEMPAT : PADANG KAWAD UITM PUNCAK ALAM
TARIKH : 13-16 SEPTEMBER 2012 (terlambat pulak updet.hehe..)
MASA : 5-10 PM , 8 AM-10PM
AKTIVITI : JUALAN PUNCAK,SUARA D'PUNCAK,CULTURE OF TRADISIONAL,SUKANEKA,LARIAN AMAL SATU PUNCAK

event ni bebudak jawatankuasa pelajar kolej(jpk)<-------tak tau betul ke tak.hehe..
palam kolaborasi dengan bebudak jpk puncak perdana.
boleh kata meriah jugak la walaupun ramai yang balik.
kan cuti satu malaysiaaaaa~~
cuti 3hari gitu..semua pakat balik la~~
i olls je yang tak balik sebab involve dengan benda alah ni.hewhew..
mostly yang join aktiviti2 ni semua bebudak asasi la..
bebudak puncak perdana pun ada..
ada provide bas untuk angkut dorang ke hulur ke hilir dari perdana-palam

sekarang kita pergi satu2 untuk setiap event
event first------>suara d'puncak
ni boleh kata macam pertandingan karokk la..
ada yang nyanyi solo,duet,group..
dorang kebanyakannya bawa lagu yang sedia ada..
tapi ada sorg peserta ni,budak asasi..nama stage dia cik ah
haa..minah ni bawak lagu sendiri~
cuma tak perfect sangat sebab dia tak main gitar sendiri.sho shadd :(
tapi overall sangat best lagu tu~
terjatuh hati pulak aku dengan lagu tu..hikhik
and the most important thing is dia jadi johan!!!
hooreyyy!! eh eh aku pulak yg eksaited.hehe

cik ah yg pegang bunga tu..comel kan??huhu

yg ni the group.suara sedap+org comel.hikhik^^

yg ni ahli flava yg nyanyi.dia dtg jd juri :P

haa..yg ni time cik ah nyanyi.hikhik

event ni malam..siang tu suria.fm dah datang dulu.
suara i olls masuk radio~
kau hado??hahaha

shafiq kot dia ckp nama dia hari tu.lupa dah.hehe

yg belakang tu kereta suria wheels ok.kau hado??

next!!culture of tradisional..yg ni biasa la.ala-ala fashion show gitu~
mak jah masuk tak?
nak kiamat namanya kalau mak jah masuk.hahaha
i olls tak minat la nak jadi model ni..
my beauty just for the right one~
haa..kelllaaassss kau mak jah.skiping london gitu~

seterusnya------->sukaneka!!
yang ni aku tak join.sebab???
malam sebelumnya aku dah berapa hari tak cukup tido
jadinya,weekend yg ada ku guna untuk qada balik tido yg tak cukup tu~
tapi hari tu jugak aku keluar berfoya-foya~
hahaha..takde lah..kawan aku ajak teman jumpa adik dia
aku on je la..tak nak tolong kang kawan.rasa bersalah lak nanti.huhu..
malamnya aku tak ingat ada ape.hahaha

the next event is *drum roll*------->larian amal 1puncak
yg ni acara paling penting sebab i olls masuk tau~sihat gitu i olls~haha
ingat dekat ke???7KM tau~
dah la jalan kat palam ni berbukit-bukau.ponat den lari =,=
tapi tak menang pongggg~hahaha
me no good in long distance la~
sprint boleh meh~
tapi sekarang dah tak sure sebab dah lama tak aktif =="

no bertuah??tak pernah kena =="

haaa~pnc pun join tau~jgn memain~

muka penat woihh..baru lepas lari.
yg baju biru tu keje dia jadi usher je.tak lari pun~haha :P

yg ni time pendaftaran.hujan~tapi demi baju free sanggup~haha

as it is the last day of fesko 2012 mesti lah ada acara penutup malam tu..
tapi aku tak pergi pun..syok tido~penat woihh
habis sakit2 badan aku..seminggu baru hilang =="
seksa tau.dah gaya macam orang tua je aku jalan seminggu ni..
gaya orang parkinson pun ada..
dah la perlahan..stretttt je..haisy~
tobat tak nak join dah.#eh huhu
tapi yang penting aku boleh dapat 3 kupon yang diwajibkan setiap seorang kutip..
kalau tak cukup,tak dapat kolej!!
aaiiyookkkk~tak tau..tapi aku pun tak sure sebenarnya..hahaha

k lah.tu je yang nak dicerita
lebiu ollsss so muchh!!hew hew :*
daa~~

No comments: