Sunday, September 11, 2011

kerana pengalaman itu sungguh berharga~ :)

helllooo...
sape di dalam???saya di luar..
bhahahahaha..
sory lar.dah lame sgt kowt aku tak mengapdet belog ni.bizi siket.maklumlah,dah nak final lar katekan.kene berkepit ngn buku lak skrg.kalau dulu main aci jew berkepit ngn laptop&buku dalam satu masa even tho esoknya ade test thera.bhahaha(gelak jahat)..tp skrg taley lar kalau nak buat macam tu.final weyhhh~~mau aku kene repeat paper kalau buat macam tu.huhuhu..maklumlah,aku ni bukan budak tak pandai pun.tak rajin sikit jew.giler perasan.hahaha..anyway,dalam tempoh yg tak berapa nak lame aku tak mengapdet belog ni,dah bermacam-macam bende jadi dalam hidup aku.antaranya....

  • RAYA yg paling tak best yg pernah aku sambut seumur hidup aku.semua ni gara-gara KASUT.aku ingat macam tahun ni nak buat kelainan sikit lar kan.selalunya time raya aku pakai sandal jew.tak pandang lar heels-heels ni.tapi setelah aku bergelar siswi ni,pelas aku kene attend DINNER so,aku pun beli lar heels.bukan apew..jimat bajet.kasut utk raya+dinner sekaligus.huhu..tapi,disebabkan aku ni seorg yg tomboy tak lemah lembut,aku diperkotak katikkan oleh familyku..sgt sedih yea.sampaikan aku menangis time makan pun tade org perasan even tho makan ramai-ramai satu family.tapi,kantoi jgk sbb k.long aku perasan.dye tade lar tanye kat aku depan2.anak dye merangkap anak buah aku yg gtau.."mami cakap maksu nangis masa makan.nape maksu nangis???".aku dgn sehabis covernya ckp,"eh,mane ade.maksu selsema lar.lagipun lauk tu pedas sgt"."oh.ye kew".then,aku mengelap peluh yg mengalir.too close to be revealed yea.hahaha..at last,cter tu tutup macam tu jew.cter tu end up dgn aku tak pakai heels tu time raya.aku simpan utk dinner jew...
  • PRACTICAL TEST THERA yg sgt kehancusan..aku ngn budak-budak fisio part 1 yg lain mmg prepare habis-habisan hingga ke titisan peluh yg terakhir lar sasterawan cakap.tp time test tu bile dah nampak muka examiner yg sgt psiko+cuak+nervous=buat praktikal macam tahpape -.-"...mmg sgt 'hancur hatiku,mengenang dikau,menjadi keping keping' setelah habis buat.semua ni gara gara tak baca soalan betul betul.kan dah padan muka.org nak sebelah kanan,kau buat sebelah kiri.kan free2 markah 'melayang di atas angin'.hmm...nasib badan~
  • MEREMPIT ngn wanney asri g meru.bukan merempit sgt pun.g cari baju utk praktikal exam nanti.tak pasal2 dah jadi keje lak nak kene cari baju kemeja putih+seluar slack blue-black+tudung blue-black..semata utk praktikal exam tu.tp disebabkan tak nak kene halau ngn examiner,g lar jgk.sonok jgk owwkk..lepas tension aku.huhuhu..mmg pengalaman yg sgt menarik+tertarik+thedomb lar.lain kali nak buat lagi.hehe
  • KFC+PIZZA sbg breakfast+lunch+dinner.mmg sgt haru yea..semua ni gara2 bangun lambat.ooopppsss..kantoi sudey.hahaha..ekoran itu,kami *peah,fizah,pkah,aku* malas nak turun ke kafe.then,mula lar mengidam macam2.pastu mule lar buat idea mengarut.cari moto nak g meru.tapi tak jumpe.sgt sedih time tu.tapi nasib baik lar aku mempunyai abang yg sgt baik hati.yg sudi utk jd tukang deliver tak berhormat kami.ihik~thanx a lot ya my bro.lap lap u so much.muaaahhhh~bhahahahaha
  • dan yg paling latest,SESI MENGHENTAM PYKAH PIKI~~ bersama nurhafizah mustafa.hehehe...mmg kesian sgt lar kan kat pykah piki sbb dye dihentam dr segala arah.haha..semuanya bermula dgn kisah dye gadow ngn buah hati pengarang jantung hati limpa perutnya,ZURAIDI CULLEN..konon nak merajuk lar ngn pakwenya tu.tanak angkat call,reply text lambat2.last2 kene bahan dek aku ngn fizah.bhahahahaha..hari ni mmg aku gelak sakan tak beringat.cramp muscle pipi aku.rectus abdominis aku pun dah tegang tak ingat.huhuhu...sory lar yea pykah piki.awk dah jd mangsa yg sgt bertuah hari ni utk dijadikan bahan ketawa.nway,thanx sesangat lar yea sbb bg saya peluang merasakan hari yg paling syok utk membuli org.bhahahahaha..
huiihh..dah cukup pjg dah ni.aku dah kene stop dulu sbb tak supper agy.set dinner plate kfc sedang menunggu~chowcincau~thanxkbhai :p



    No comments: