Friday, August 31, 2012

the notttt soooo raya!!!

first of all,aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin.
eventho hari ni dah raya yang ke-12.walaupun macam agak terlambat tapi rasanya moleklah untuk aku wish jugak daripada tak langsung,rite??

om nom pun beraya tau.hikhik^^

jadi di kesempatan ini,aku dengan merendah diri dengan diri yang sememangnya dah rendah menyusun sepuluh jari kaki dan sepuluh jari tangan memohon sejuta kemaafan daripada kaum keluarga,kaum kerabat,sahabat handai,rakan taulan dan sape2 yang mengenali diri ini selama 19tahun aku hidup.tak kira lah yang dekat atau yang jauh,yang rapat atau yang tak kenal langsung,yang besar atau yang kecik,yang muda atau yang dah berumur. *tua itu sensitip ye.hahaha* dan sila take note bagi sape2 yang dah bekerja tu,sila hulur duit raya.*muka tak malu.hohoho~*

berbalik kepada tajuk perbincangan kita pada hari iaitu --------->the notttt soooo raya!!!
kenapakah??sebab sejurus pulang dari balik cuti beraya which is together-gether with my mid-sem break yang hanya seminggu,aku dikerah untuk menghadapi minggu test!
normal kau cakap??skeletal kau!!
tu namanya tak pernah dibuat orang..wehhh aku budak lagi ok.
*19tahun dalam perlembagaan aku dikira masih budak*
dan kalau dah sebut hari raya tu mestilah aku nak raya!!!
bukan bergelumang dengan segala buku,helaian notes and whatsoever slide presentations =='
tapi macam mane pun aku dah seat all the tests.so,just pray for me *ayat pasghah*

muka i macam fouziah gauze.retis gitu.hahaha

rasanya dah takde benda aku nak membebel.dah takde idea.otak dah tepu dengan segala macam test,presentation and yadda yadda yadda..daa~

No comments: